dilluns, 14 d’abril del 2014

Magdalenes de Kit Kat

Definitivament, m'agraden més les magdalenes que les cupcakes. Ho he de reconèixer: les cupcakes són molt més vistoses però la "buttercream" m'omple massa. Per això, durant el dia a dia, em ve més de gust fer magdalenes. També s'han de tenir en compte les calories :)

Aquesta recepta era per fer unes cupcakes de kit kat, però jo vaig decidir fer només la base: la magdalena.


 
Ingredients:

- 120 gr. de farina
- 40 gr. de cacau pur en pols
- 1 cullerada i ½ de llevat en pols
- 1 ou
- 180 gr. de sucre
- 60 gr. d'oli de gira-sol
- 80 gr. de llet
- 75 gr. d'aigua calenta
- 3 paquets de Kit Kat (de 45 gr. cada un)

Preparació:
En primer lloc, encalentir el forn a 180º i col·locar les càpsules dins els motlles per magdalenes.
Aquesta recepta es pot fer amb la Thermomix, amb un robot de cuina o a mà.

Comencem mesclant la farina amb el cacau i el llevat, i ho guardam.

A continuació mesclem l'ou amb el sucre i l'oli. Anam afegint la llet i finalment l'aigua calenta. Quan tot està ben mesclat, afegim la mescla anterior (farina + cacau + llevat).

Abocam la massa dins les càpsules fins a la meitat, més o menys, i col·loquem els kit kat fets trossos dins les magdalenes. Ens convé pitjar una mica perquè quedin dins (a la foto podeu veure que alguns van quedar més endinsats que els altres)

S'han de coure uns 25 minuts a 180º. Les deixem refredar i a punt per berenar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada