dissabte, 30 de novembre del 2013

Calendari de l'Advent II

Demà comença el desembre i amb ell l'inici del calendari de l'Advent, el qual ja us vaig explicar fa uns dies i us vaig deixar idees per fer els vostres aquí. Jo, com no m'esperava, m'ha agafat el tren! Comença demà i no el tenc fet! Per tant, aquest any, una vegada més, a casa tendrem el calendari comprat al supermercat. Esper que l'any que ve no sigui així!

Tot i així, una amiga si que es va inspirar amb les idees que us vaig deixar publicades i ha fet el seu. Us deix la imatge que m'ha enviat perquè el pogueu veure. És fantàstic!


Està fet amb bossetes que ha fet ella mateixa. Les grises agafant un tros de tela i cosint-lo, les verdes fetes de punt amb les agulles i les roses de paper de seda. A dins hi ha posat dolços i papers per vals, i ja el tenim llest per demà començar a obrir les bossetes!

Bon cap de setmana!

4 comentaris:

  1. A la teva amiga li ha quedat un calendari molt bonic.
    Nosaltres a casa no en fem però esperem les vacances amb candeletes ha, ha, ha.
    Besades
    Carme

    ResponElimina
  2. Un calendari mooolt maco.
    Com agrada anar comptant dies per al Nadal :)

    Petonets!

    ResponElimina