dimarts, 5 de febrer del 2013

Ensalada amb vinagreta de xocolata blanca

L'ensalada d'avui és una ensalada "clàssica", elaborada com moltes durant el dia a dia, però va acompanyada d'una vinagreta de xocolata blanca que li dóna aquest toc més original.


Ingredients
Fulles variades
Pipes de gira-sol
Formatge feta

Per la vinagreta
Xocolata blanca (uns 40gr)
Sal
Oli

Preparació
Aboquem dins un plat o palangana les fulles variades i hi afegim les pipes i el formatge.
A part, dins un bol posem la xocolata blanca i la fonem al microones uns 30 segons, ho remenem i ho tornem posar 30 segons més, fins que estigui fos. Després afegim l'oli i la sal, ho mesclem tot bé i ho posem damunt l'ensalada.

Jo vaig utilitzar el formatge feta perquè ja l'havia obert per fer l'altra ensalada i no volia que es perdés, però us aconsell fer-ho amb formatge rocafort o blau, ja que el formatge feta és massa salat.



3 comentaris:

  1. Una recepta que m'anirà molt bé.
    No he fet mai la vinagreta amb xocolata, estic desitjant tastar-la.
    Petonets amanits

    ResponElimina
  2. Ah!
    m'oblidava de dir que el bloc Fer de Paper té un regal pel teu.
    Quan vulguis pots passar a recollir-lo.
    http://ferscrap.blogspot.com.es/2013/02/premi-one-lovely-blog-award.html
    Petonets

    ResponElimina