diumenge, 22 d’abril del 2012

Coca de lacasitos i kitkat

Avui vos deix una coca que vaig fer ahir. Molt senzilla, però vistosa i bona!! Crec que el pròxim aniversari que tengui aquesta serà la meva aportació, ja que agrada a petits i grans...


Primer pas. Fer la base: coca (pa de pessic, coca d'ous pujats, de iogurt). Jo faig fer un bizcocho rápido de Thermomix, ja que no queda excessivament alt i jo la volia així.

La recepta és: BIZCOCHO RÁPIDO
- 3 ous
- 200g de sucre
- 100g d'oli de girasol
- 1 iogurt
- 170g de farina
- 1 sobre de llevat

Es mesclen tots els ingredients, seguint les indicacions del llibre, però també es pot fer a mà. Quan és té la mescla ben fet es posa dins un motlle, prèviament untat, i 30 minuts de forn a 170º (el temps depèn una mica del forn).

Quan la base està feta, cal fondre la xocolata per cobrir-la tota i després enganxar-li els lacasitos i kitkat. Per aquesta vaig utilitzar 5 paquets de kitkat.

Aquí teniu unes imatges del resultat final:





Avui matí per berenar he provat de farcir-la afegint-li xocolata a dins...

... i ha estat molt bona! Crec que la pròxima serà farcida!!

Us deix l'enllaç de la pàgina d'on vaig agafar la idea, Manu CatMan. Realment res a veure amb la meva... Són bastant diferents!

Què passeu un bon diumenge! :)

4 comentaris:

  1. Me encanta tu version... Mas bajita y mas sencilla y MENOS CALORICA!!! Jijiji... Graciès per venir a veire el meu bloc... Perons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! Cert que és menys calòrica, tot i que la pròxima crec que la farciré. Amb confitura de maduixa ha de ser bona... Jeje! Salutacions!

      Elimina
  2. mmmmm... ara que la veig!! Va ser boníssima Caterina, gràcies per compartir-la!!!

    Una besada

    ResponElimina